Anonim

Mensen houden ervan verbonden te zijn en in de loop der jaren zijn we technologie blijven ontwikkelen waarmee we contact kunnen maken met mensen, waar ter wereld we ook zijn. Zelfs enkele van de nieuwste beveiligingscamera's hebben deze mogelijkheid. De Fujikam FI-361 HD Cloud Camera is een geweldig voorbeeld, het verbindt mensen met hun dierbaren en de dingen waar ze om geven, terwijl het ook zorgt voor huisbeveiliging.

Over de Fujikam FI-361 HD Cloud Camera

Snelle links

• Over de Fujikam FI-361 HD Cloud Camera
  • Ontwerp
  • Beeldkwaliteit
  • Nachtzicht en Pan en Tilt
  • Tweeweg Audio
  • Video-opslag
  • verenigbaarheid
  • Installatie
  • Prijs

De Fujikam FI-361 HD Cloud Camera levert realtime monitoring in HD op uw mobiele apparaat of laptop. Het biedt gemak, mobiliteit en is zeer aanpasbaar aan uw behoeften. Het kan overdag of 's nachts monitoren met behulp van infraroodlampen. De Fujikam is uitgerust met een tweewegs audiosysteem, pan- en tilt-mogelijkheden en bewegingsmelders die waarschuwingen verzenden wanneer de camera beweging detecteert. Als er beweging wordt gedetecteerd, kan de camera video en foto's opslaan op een SD-kaart.

Ontwerp

Zijaanzicht van de Fujikam FI-361HD

Voor- en achteraanzicht van de Fujikam FI-361 HD

De Fujikam FI-361 HD Cloud Camera is niet flitsend. Het is eenvoudig en bestaat uit twee 2 hoofdonderdelen: de basis en de camera. De camera staat 136 mm van de basis. Het is bolvormig, waardoor het kan kantelen. Aan de zijkant van de camera zit een ingebouwde luidspreker, IR-Cut rond de lens van de camera en een microfoon net onder de lens. De basis is rond van ontwerp. Aan de voorzijde bevinden zich LED-indicatielampjes voor stroomvoorziening, draadloze signaalsterkte en internetverbinding. Het middelste deel van de basis is verbonden met de nek die de camera ondersteunt. Met dit onderdeel kan de camera pannen. Achter het middelste gedeelte van de basis bevindt zich het tweewegs audiosysteem dat ook werkt als de luidspreker en microfoon op de camera zijn aangesloten. En aan de achterkant van het basisstation ziet u poorten en een wifi-ontvanger.

Beeldkwaliteit

De beeldkwaliteit is belangrijk voor de meeste, zo niet alle, als het gaat om beveiligingscamera's. De Fujikam produceert HD 720p-video (1280 × 720). Het verzendt ook 25 fps zodat u de video coherent kunt zien en de overgang soepel verloopt. De Fujikam FI-361 HD Cloud Camera gebruikt het H.264-videocompressieformaat. Voor degenen onder u die geen idee hebben van wat H.264 is, is het een videocompressieformaat dat wordt gebruikt bij het opnemen, comprimeren en distribueren van video's. Wat betekent het als een cloudcamera H.264 gebruikt? Nou, sommige websites die het H.264-compressieformaat gebruiken, zijn YouTube, Vimeo en iTunes Store. Ziet u iets soortgelijks tussen hen? Ze distribueren allemaal video's van hoge kwaliteit en verbruiken minder gegevens. Het gebruik van H.264-compressie draagt ​​bij aan een visuele kwaliteitservaring zonder te hard te zijn op de bandbreedte van uw internetverbinding.

Nachtzicht en Pan en Tilt

Een ander kenmerk dat ik zoek in cloudcamera's is nachtzicht. De mogelijkheid van een camera om in het donker te zien kan van pas komen, omdat de meeste indringers 's nachts kiezen wanneer ze een huis binnenbreken. De FI-361 maakt gebruik van 12 IR-LED's die 10 meter lang volledig in het donker kunnen kijken. De cloudcamera kan ook pannen en kantelen zoals eerder vermeld. Het kan 320 graden pannen, een bijna 360 graden beeld. Het is beter om een ​​grotere panhoek te hebben, omdat dit u meer zicht en dekking van uw huis geeft. Als u uw camera op een ideale plek plaatst, hoeft u dus niet meer camera's te gebruiken, omdat één camera het werk van velen kan doen. Naast panning kan de Fujikam 120 graden kantelen.

Tweeweg Audio

De Fujikam FI-361 HD Cloud Camera biedt tweerichtingscommunicatie met behulp van de cloudcamera zelf en een mobiel apparaat dat is verbonden met internet. Met de ingebouwde intercom kunt u via uw mobiele telefoon met mensen in uw huis praten. Enkele van de functies die de Fujikam onderscheiden van andere camera's, zijn het gebruik van echo-onderdrukking, ruisonderdrukking, comfortruis en stille onderdrukking, waardoor de uitvoer duidelijk en hoorbaar is. Naast de ingebouwde luidsprekers en microfoon heeft u ook de keuze om een ​​externe luidspreker en microfoon aan te sluiten. Hoewel dit misschien niet zo visueel aantrekkelijk is, biedt het een nog betere audio-ervaring.

Video-opslag

Video-opslag is zeker belangrijk. Met deze functie kunt u uw video-opnamen opnemen, afspelen en opslaan op uw computer. Sommige merken bieden zowel cloudopslag als lokale opslag met behulp van een microSD-kaart. De Fujikam FI-361 HD heeft alleen het laatste. Het ondersteunt tot een 32GB microSD-kaart en kan automatisch of handmatig video opnemen.

verenigbaarheid

Een ander ding dat het meest van belang is bij het kopen van een cloudcamera, is compatibiliteit met andere apparaten. De Fujikam FI-361 is compatibel met alle veelgebruikte platforms en browsers. Het is toegankelijk via iOS- en Android-apparaten. Het ondersteunt ook Windows, MacOS en Linux-besturingssystemen en alle belangrijke browsers zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome en Opera. De video's kunnen worden afgespeeld met mediaclients zoals Real Time Player, Flash Player en Quicktime Player. U kunt hun app gebruiken om de camera ('s) te streamen en te bedienen of video bekijken via uw browser door naar mipcm.com te gaan. U kunt inloggen en uw camera bekijken of bedienen met behulp van de inloggegevens op de camera zelf. U kunt ook de QR-code scannen om direct in te loggen op de camera. De MIPC-app is beschikbaar voor Android- en iOS-gebruikers. Het vereist minimaal Android 2.1 of iOS 6.1. U kunt ook meer camera's toevoegen met één account vanuit de app of zelfs vanuit uw browser.

Screenshots van MIPC App (van Google App Store)

De Fujikam heeft standaard een limiet van 8 camera's per account ingesteld, maar u kunt op speciaal verzoek meer toevoegen. Vanuit de app kun je functies van de cloudcamera bedienen, zoals de pan- en tilt-opties, de helderheid, het contrast, de verzadiging en de scherpte. U kunt er ook voor kiezen om video's op te nemen op de microSD-kaart, de video's live te bekijken of een foto te maken. De app en webinterface besturen vrijwel de hele operatie. Als je een kijkje wilt nemen in de functies van de web-app en de applicatie, kun je mipcm.com bezoeken en inloggen met de gebruikersnaam: lxl; en wachtwoord: 123456. Dit account wordt geleverd door Fujikam zodat klanten de interface van de app kunnen zien. Het is geen demo met volledige functionaliteit, maar nog steeds een leuke optie 'proberen voordat je koopt'.

Installatie

Een voordeel voor de meeste cloudcamera's is dat ze eenvoudig te installeren zijn. Om de Fujikam FI-361 HD Cloud Camera te installeren, hoeft u hem alleen maar aan te sluiten op een stroombron en vervolgens op een draadloos LAN of op uw Ethernet. Meld u vervolgens aan met de inloggegevens van de camera. Slechts drie eenvoudige stappen en de camera is goed om te gaan. Het mooie van het gebruik van een eenvoudig te installeren cloudcamera is dat u deze naar elke gewenste locatie kunt verplaatsen wanneer uw beveiligingsbehoeften veranderen of zelfs als u naar een nieuw huis verhuist.

Prijs

De FI-361 is beschikbaar op Amazon en je kunt hem krijgen voor slechts $ 99, 99 per eenheid met gratis verzending.

Review: fujikam fi-361hd cloudcamera